MEDEWERKER INBOUND & OUTBOUND – 40 UUR (M/V/X)

Ter versterking van ons team magazijn zijn we op zoek naar een medewerker inbound & outbound. De persoon beheert de planning en uitvoering van de inbound en outbound werkzaamheden zodat technici wereldwijd altijd van onze spullen op aan kunnen. Kortom, een leuke hands-on rol met veel impact in een gezellig team. 

De rol

Als magazijnmedewerker heb je een hands-on en klantgerichte rol. Je houdt de planning bij, zet orders klaar, voert (dubbele) controles uit en zorgt dat orders op een overzichtelijke manier weer kunnen worden ingenomen. Daarnaast heb je een belangrijke sleutelfunctie voor het succes van collega’s van andere afdelingen. Je zorgt er bijvoorbeeld voor dat teruggebrachte materialen goed worden overgedragen aan Quality Control en de Serviceafdeling en snel kunnen worden opgepakt en verwerkt en werk je samen met accountmanagement en logistiek om processen te verbeteren.

Taken

  • Coördinatie inbound en outbound werkzaamheden: in overleg met je collega’s plan je de inbound en outbound werkzaamheden in en zorg je voor overzicht op de werkvloer;
  • Outbound werkzaamheden: je verzamelt materialen, controleert de order op volledigheid en zet hem klaar om opgehaald te worden;
  • Inbound werkzaamheden: je neemt teruggebrachte materialen in ontvangst en voert de eerste controles en bijbehorende administratieve taken uit;
  • Onderhoud en organisatie magazijn: het magazijn is opgeruimd, schoon en goed ingericht zodat je je werk optimaal kunt uitvoeren;
  • Klantcontact: je zorgt ervoor dat de klant zijn of haar orders makkelijk kan meenemen of terugbrengen en zorgt dat hij of zij zich welkom voelt;
  • Controles: je controleert alle materialen op volledigheid en eventuele zichtbare schade;
  • Overdracht: nadat je bij de teruggebrachte materialen je checks hebt uitgevoerd draag je de materialen over je collega’s voor Quality Control.

Wie we zoeken

  • Je bent proactief en kunt je werk goed inplannen. We werken altijd aan meerdere klussen tegelijkertijd, dus overzicht hebben en vooruit kunnen plannen is belangrijk;
  • Je hebt ervaring als magazijnmedewerker, medewerker expeditie, inname/uitgifte of soortgelijke werk- of stage-ervaring waarbij je verschillende ballen hoog hebt moeten houden;
  • Je bent houdt van structuur (creëren) en hebt oog voor detail;
  • Je spreek vloeiend Nederlands of Engels*;
  • Je bent flexibel en kunt schakelen tussen verschillende werkzaamheden. Doordat het soms druk kan zijn is het belangrijk dat je prioriteiten kunt stellen;
  • Je kunt met een heftruck rijden of wilt dit leren;
  • Je werkt graag in teamverband;
  • Je bent betrouwbaar en neemt graag verantwoordelijkheid.

Wat we jou bieden

  • een marktconform salaris;
  • 30 vakantiedagen (op basis van 40 uur);
  • 15% pensioenvergoeding bovenop je bruto salaris;
  • budget voor professionele scholing en ontwikkeling;
  • een hele gezellige donderdagmiddagborrel;
  • regelmatig bedrijfsuitjes en een maandelijkse lunch bij Loetje.

We zijn een platte organisatie en zijn op zoek naar mensen die deel uit willen maken van een groeiend bedrijf in de leukste branche die er is: de AV- en evenementensector.

  • Ons team is meertalig, dus de voertaal op kantoor is vaak Engels. Sollicitanten die de Nederlandse taal niet (helemaal) machtig zijn, zijn dus meer dan welkom!

Solliciteer nu 👇

Stuur je CV en motivatie naar Marco.vanRingelesteijn@visiontools.nl. We nemen binnen een paar dagen contact met je op.

ALLE VACATURES