COÖRDINATOR INBOUND & OUTBOUND – 40 UUR (M/V/X)

Ter versterking van ons team magazijn zijn we op zoek naar een coördinator inbound & outbound. De persoon beheert de coördinatie, planning en uitvoering van de inbound en outbound werkzaamheden zodat de technici die met onze equipment werken altijd 100% van onze spullen op aan kunnen. Kortom, een uitdagende rol met veel verantwoordelijkheid in een gezellig team. 

De rol

Onze apparatuur wordt beheerd in vier magazijnen: drie in Duitsland en één in Nederland (Amsterdam). In deze magazijnen wordt apparatuur in ontvangst genomen, gecontroleerd, onderhouden, geprepareerd en weer uitgegeven aan onze klanten. Dit proces wordt gecoördineerd en uitgevoerd door ons team magazijn.

De functie coördinatie inbound en outbound is een hands-on en klantgerichte rol. Je houdt de planning bij, zet orders klaar, voert dubbele controles uit en zorgt dat orders op een overzichtelijke manier weer kunnen worden ingenomen. Daarnaast heb je een belangrijke sleutelfunctie voor het succes van collega’s van andere afdelingen. Je zorgt er bijvoorbeeld voor dat teruggebrachte materialen goed worden overgedragen aan Quality Control en de Serviceafdeling en snel kunnen worden opgepakt en verwerkt en werk je samen met accountmanagement en logistiek om processen te verbeteren.

Taken

  • Coördinatie inbound en outbound werkzaamheden: in overleg met je collega’s plan je de inbound en outbound werkzaamheden in en zorg je voor overzicht op de werkvloer;
  • Outbound werkzaamheden: je verzamelt materialen, controleert de order op volledigheid en zet hem klaar om opgehaald te worden;
  • Inbound werkzaamheden: je neemt teruggebrachte materialen in ontvangst en voert de eerste controles en bijbehorende administratieve taken uit;
  • Onderhoud en organisatie magazijn: het magazijn is opgeruimd, schoon en goed ingericht zodat je je werk optimaal kunt uitvoeren;
  • Klantcontact: je zorgt ervoor dat de klant zijn of haar orders makkelijk kan meenemen of terugbrengen en zorgt dat hij of zij zich welkom voelt;
  • Controles: je controleert alle materialen op volledigheid en eventuele zichtbare schade;
  • Overdracht: nadat je bij de teruggebrachte materialen je checks hebt uitgevoerd draag je de materialen over je collega’s voor Quality Control.

Profiel

  • Je bent proactief, plant vooruit en bent in staat om naar deadlines toe te werken. Bij vision tools worden er altijd meerdere klussen tegelijkertijd verwerkt, dus overzicht hebben en vooruit kunnen plannen is belangrijk;
  • Je hebt ervaring als magazijnmedewerker, medewerker expeditie, inname/uitgifte of soortgelijke werkervaring waarbij je verschillende ballen hoog hebt moeten houden;
  • Je bent houdt van structuur (creëren) en hebt oog voor detail;
  • Je bent flexibel en kunt schakelen tussen verschillende werkzaamheden. Doordat het soms druk kan zijn is het belangrijk dat je prioriteiten kunt stellen en zo betrouwbaarheid en kwaliteit kunt blijven garanderen;
  • Je kunt met een heftruck rijden of wilt dit leren;
  • Je werkt graag in teamverband en bent behulpzaam naar je collega’s;
  • Je bent betrouwbaar en proactief. Je neemt verantwoordelijkheid en bent een teamspeler.

We groeien en willen dan ook graag uitbreiden met ons team van competente en gezellige mensen. We zijn een platte organisatie en zijn op zoek naar mensen die graag meedenken en input geven voor verbetering en ontwikkeling van onze processen en organisatie in het algemeen. Ons team is meertalig, dus de voertaal op kantoor is vaak Engels. Sollicitanten die de Nederlandse taal niet (helemaal) machtig zijn, zijn dus meer dan welkom!

We bieden een marktconform salaris, 30 vakantiedagen (op basis van 40 uur) vakantiedagen, en 15% pensioenvergoeding bovenop je bruto salaris en natuurlijk de mogelijkheid je verder te ontwikkelen bij een toekomstgericht en collegiaal bedrijf in de AV- en evenementenbranche.